maandag 24 december 2007

Media

Er reageert hier geen hond meer, en omdat ik graag inspeel op mijn publiek: hier een log die mogelijk geen hond zal interesseren.

Ik heb van de week geheel belangeloos mijn mediabibliotheek op orde geholpen, wat wil zeggen: alle bestanden de juiste naam geven, dubbele bestanden weggooien, dat soort dingen. Dit zijn mijn bevindingen:

Totaal aan liedjes: 4619
Grootte: 25,6 GB
Bands waarvan ik de meeste liedjes heb:
1. Modest Mouse 188
2. Pavement 97
3. The Fall 74
Meeste versies van één nummer:
Modest Mouse - Dramamine (5)
The Cure - A Forest (4)
Langste nummers:
1. Godspeed You! Black Emperor - Static: Terrible Canyons of Static [22:35]
2. Can - Halleluwah [18:32]
3. Godspeed You! Black Emperor - East Hastings [17:58]
4. Yo La Tengo - Night Falls On Hoboken [17:42]
5. Porcupine Tree - Anesthetize [17:39]
Nummer met de kleinste unieke lengte: (van boven de twee minuten)
Queen - March Of The Black Queen [6:03]
Nummer dat ik alhet langst niet heb afgespeeld op deze pc
Drafi Deutscher - Marmor Stein Und Eisen Bricht [vrijdag 6 juni 2006]
Oudste Nummer:
Woody Guthrie - This Land Is My Land [1951]

1 opmerking:

Anoniem zei

ik ben ook mijn mediabibliotheek aan het opruimen:)