zaterdag 5 januari 2008

Curaçao

Jawohl, ik ben terug van een trip naar verre oorden. Hier alvast wat foto's die ik heb gemaakt, danwel op mijn toestel zijn gemaakt. Een reisverslag en wat meer foto's volgen misschien nog.



Ik zorgde voor de komische noot.



Curaçaose file.



Compleet verlaten school middenin het woud.



Koraalstranden, de blauwe zee, tropische temperaturen, dames in bikini, ach, je moet ervan houden.



Frank en oma helemaal wappie tijdens het oudjaarsfeest



Oud- en nieuwviering met m'n gezusters. Ook 's nachts is het terrasjesweer in deze uithoek van het koninkrijk.



Chico! Dooood! Góed zo!



Als je een zebra lang genoeg op de grond laat liggen wordt het vanzelf een vloerkleed.



Dit móet ik gezellig vinden.



Branieschoppen in bloedserieuze slavernijmusea is okay.



Big girls, you are beautiful.



Vliegveld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke foto's. Fantastische onderschriften. ;D

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.